1. Wymiana / zwrot towaru

Klientowi przysługuje prawo odstąpienia od umowy sprzedaży w terminie 14 dni od dnia otrzymania zamówienia. Jeśli minęło 14 dni od zakupu, niestety nie możemy zaoferować wymiany ani zwrotu. Produkty kupione w sklepie stacjonarnym podlegają zwrotowi w terminie 14 dni od dnia zakupu. Aby dokonać zwrotu / wymiany, towar nie może nosić znamion użytkowania, musi być w takim stanie, w jakim klient go otrzymał. Musi posiadać metki (jeśli były przytwierdzone przez producenta), nie może być uprany. Musi również być odesłany w oryginalnym opakowaniu wraz z paragonem. Zgodnie z prawem konsumenckim, produkty takie jak bielizna, kąpielówki, stroje kąpielowe, odpakowane smoczki, butelki, kosmetyki, szczotki do włosów i ciała oraz środki higieny NIE PODLEGAJĄ ZWROTOM / WYMIANOM.

2. Zwrot

Aby dokonać zwrotu, prosimy o wypełnienie formularza i dołączenie go do przesyłki. Jeśli nie masz możliwości wydrukowania formularza, uprzejmie prosimy o odręczne wypisanie potrzebnych danych.

Jeśli Twój zwrot zostanie przez nas zatwierdzony, niezwłocznie dokonamy przelewu środków na wskazany przez Ciebie numer konta. Zastrzegamy sobie 14 dni na rozpatrzenie zwrotu.

Formularz można pobrać w formacie PDF z poniższego linka:

Adres, na który należy odesłać zwracane produkty:
Hannas Love Kids Concept
ul. Szamarzewskiego 17, Lokal 9,
60-514 Poznań;

tel. 503 998 991
info@hannaslove.pl

3. Wymiany

Wymiana towaru polega na odesłaniu produktów w formie zwrotu zgodnie z procedurą opisaną wyżej i złożeniu nowego zamówienia w sklepie online. Uprzejmie prosimy o odesłanie produktów wraz z wypełnionym formularzem zwrotu – dzięki temu jesteśmy w stanie sprawnie przeprowadzić procedurę odesłania środków na Państwa konto.

4. Reklamacje

W sprawie reklamacji produktu prosimy o kontakt mailowy info@hannaslove.pl. Prosimy o załączenie zdjęć obrazujących defekt. Sprawę niezwłocznie przekazujemy do producenta uszkodzonej rzeczy i postępujemy wraz z jego instrukcjami.